dinsdag 28 september 2010

Mijn eerste echte blog

Ik kon het niet laten, ook ik aan het bloggen!
Aanleiding: Zo veel leuke blogs met allerlei leuke eigen gemaakte dingen, ik kan dan moeilijk achterblijven ;)
Ik ben een fanatieke haakster, maak graag kleine figuren (Amigurumi) maar haak ook net zo lief een sjaal of tas.
Sinds kort heb ik ook weer breipennen in huis, de eerste sjaal volledig uit rechtesteken staat er nu op, eens kijken hoe lang ik er over ga doen!
Ik hoop dat ik naast dingen laten zien die ik zelf heb gemaakt ook wat linkjes met bijvoorbeeld patronen kan delen, en moet ergens ook nog voorbeeld foto's hebben met tips & trucs over haken.
Swaps zal ik hier ook laten zien, ik heb zojuist mijn eerste swap gehad maar met het plaatsen van foto's wacht ik even tot mijn swappartner het pakketje heeft ontvangen, benieuwd wat ze er van vind!

1 opmerking:

  1. Hoi, wat ziet je blog er al leuk uit!!! Dank je voor je berichtje op de mijne ;-) en super dat je meedoet met mijn give-away!! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen